Jamenvisstni...

I morse vaknade vi av en kraftig smäll. Katterna rev tvättstället. Sedan tog det ett tag att somna om. Efter ett litet tag vaknade vi av ännu en smäll. Laban hade kastat sig upp på handtaget, fått upp dörren och lyckats flytta kattburen som Henrik ställt i vägen. Vad trodde vi egentligen? Laban kan allt...hehe. Våra älskade katter har en förmåga av att väsnas så när vi sover så vi stänger ofta ute dem... lite svårare nu när han lärt sig öppna dörrar hehe. Jag kunde efter detta inte somna om så jag la mig och läste. Henrik fortsatte sova under sitt täcke bredvid mig. Nu va ju klockan ca halv elva så egentligen kunde jag ju ha gått upp och startat dagen, men nej då. Jag läser några kapitel nerhasad i sängen, blir trött igen och somnar om. Kvart i ett va nog klockan när jag gick upp. Men det är ju faktiskt lördag...:)

Jag och Henrik har precis sett en film...Stardust. Den kändes lång, men va faktiskt väldigt bra. Och nu sitter Henrik och spelar poker. Själv ska jag spela ett spel och sedan krypa upp i soffan med min bok. Förhoppningsvis utan att somna hehe. Ikväll ska vi ge oss på en ny utmaning gällande maten. Det blir Agnetas alldeles fantastiskt goda tacopaj. Inga svårigheter egentligen så vi borde lyckas, men man vet aldrig. Vi ska iallafall göra ett försök.

Jaha nu ringde Mamsen. Hon ska ha fest ikväll hon. Arbetskamraterna kommer runt sju tiden och det ska ätas av smaskig sallad och tårta. Tror dessutom de skulle ge sig ut på en pubrunda så får nog en kanonkväll!!

Over and out, see you later tonight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback