Fortfarande vaken

Jag använder ju min gamla mobil just nu eftersom den nya pajat. Och jag fastnade vid nya och gamla bilder som jag kände att jag ville föra över till datorn direkt innan det försvinner från minnet. Här får ni smakprov på vad som fanns att se...

1.   2.   3.                                4.   5.   6.   7. 8.   9.   10.  11.


1. Jag och Henrik på Örebro Flygplats med Turkiet-Alanya på biljetten.
2. Jag med Laban som bebis i handen.
3. Henrik med bebis Laban i handen.
4. William är på myshumör.
5. Henrik under en av sina matcher i elitserien, JIK.
6. Jag i lördags innan flaskan blivit allt för tom.
7. Råttan kom på besök dessutom. Min och Henriks lilla vän. :)
8. Jag och Jenny som skrattar åt nått (minns ej vad..) hehe
9. Sådär ja... :)
10. Fasters prins i somras.
11. Fasters prinsessa i somras.

Roligt med kort. Man har minnen man kopplar till dem som gör dem speciella. :)
Men nä nu ska jag faktiskt sova...nu ska jag faktiskt det!

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Vilka fina bilder!!

2008-04-18 @ 01:33:36
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: Nettan

För tusan, du ska sova vid den tiden!! Jaja, jag fick gå upp tidigt å åka till Filipstad å jag var som en dönick...

Åååååå vad kul vi ska ha idag å imorgon! Hoppas jag.. Man vet ju inte om du är frisk.. Ser fram emot att äta upp alla muffins Madde bakat idag iallafall:)
Kram

2008-04-18 @ 09:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback