Fan rent ut sagt....

Jag blir så trött på att jag ska bli sjuk vid fel tillfälle jämt. Nästan hela familjen Stjernberg, inkl. älsklingen, åkte på en ordentlig förkylning för några veckor sedan och jag klarade mig galant. Men nu, ja nu kommer det minsann. Blir såååå irriterad. Önskar att jag kunde vakna imorn och må toppen....

Usch så jag klagar. Stackars mig va hehe...nä då så synd är det väl inte om mig då!! :)

Nu är det snart natta och jag ska krypa till kojs. Behöver min skönhetssömn. Idag blev Miranda utskriven och imorn åker dem hem. Nästa operation blir när hon är runt fyra år så nu kan vi slappna av och bara njuta av vår prinsessa i över tre år. Underbart! När jag pratade med mamma i eftermiddags så lekte William för fullt i bakgrunden. Ett väldans väsen på honom vilket tydde på att han hade kul hehe. Gick förbi en kille när han lekte som mest och då hörde jag honom fråga.. "Vart ska du?".... Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Vad enkelt det är när man är liten. No worries där inte.....

GodNatt, Sov Gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback