Dom är överallt...

Vid en diskussion jag och Henrik hade häromdagen så frågade han mig... "Är du så himla sugen på att skaffa barn älskling". Och ja jag är sugen, men jag känner ju också att jag inte vill det just nu. Det finns så mycket annat jag skulle vilja göra innan. Saker som jag vet att Henrik också vill göra. Vår efterlängtade resa till Thailand, roadtrippen i USA...osv. Men visst vore det mysigt med ett litet knyte, det vore ju det. Och när jag blir sådär sugen tycker jag mig se barnvagnar och gravida kvinnor precis överallt. Det gör ju knappast saken bättre hehe.

Nu sitter jag i Nykroppa och ska snart sätta igång med pluggandet. Är väl meningen att jag ska klippa Magnus, men han spelar poker just nu så vi får se hur det blir med det. Måste ju börja läsa den där boken jag fick låna utav Tess. Förmodligen ingen superskojig bok, men förhoppningsvis någorlunda lättläst.

Jag återkommer säkert senare ikväll, Adjöss sålänge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback