Dag 5/13

Underbar dag!! Cabaré hela dagen och barnen har varit Superduktiga, Roliga och Modiga. Riktiga talanger gömmer det sig på Åsenskolan vill jag lova. Tjejerna i min klass fick jag lov att styla också villket både dem (tror jag) och jag tyckte var roligt :). När showen var slut blev det fotboll i form av prick och klockan. Riktigt kul. Tur att jag har valt läraryrket så jag får chansen att leka av mig ibland.

Nu står Henrik vid spisen. Snabba ryck idag, jag som knappt hunnit bli hungrig. Sedan ska vi ta promenaden ner till visningen av lägenheten. Får lämna rapport efteråt.

Kommentarer
Postat av: tess

hoppas lägenheten blir en såndär positiv överraskning :) kram snutt

2008-04-25 @ 15:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback