Dag 1/13

Nu är första dagen på praktiken gjord och jag känner mig redan mycket mer positiv än igår. Kände direkt att det är så himla mycket roligare att vara ute och få jobba än att sitta på lektioner i skolan. Att slippa pendla 12 mil per dag är ju också en STOR fördel. Jag har haft ne jättebra dag. Gick otroligt snabbt! När jag slutade åkte jag och Henrik och handlade. Blev pannkakor, sylt och grädde till middag och sedan blev det en halvtimmes mys hann ej med mer.. :( ... innan han var tvungen att skynda iväg. Han är nu i Storfors. Har nyss åkt Mustang till hans stora förtjusning och ska snart åka med sina kompisar till Väse. Där kommer en buss att hämta upp dem för att ta sikte mot Helsingborg-Danmark-Tyskland.... För att sedan åka Tyskland-Danmark-Helsingborg-Väse igen. Vad som ska ske den tiden dem har i Tyskland får ni räkna ut själva. :) Jag själv sitter här i min ensamhet och bara längtar efter honom. REDAN. Katastrofalt löjligt hehe...Men ack så sant!!!!

Nu kom svärmor för att bli klippt så nu ska jag vara lite trevlig och avsluta detta. Återkommer säkert senare eftersom jag är sååååå ensam..tihi

Kommentarer
Postat av: Nettan

Haha!! Ja du.. Inte lätt å vara ensam inte:) Alla kan räkna ut med lilltån vad som händer i Tyskland iallafall. Vi hörs senare efter Pleta blivit klippt! KRAM

2008-04-21 @ 20:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback