Beslutsångest

Kan fortfarande inte bestämma mig för hur jag ska göra imorgon... :(....

Nu har jag sovit nästan 10 timmar i natt så sömn har jag minsann fått. Idag ska vi sola, göra oss festfina och köpa blommor innan vi åker på kalaset. Ska bli roligt. Vet dock ej vad jag ska ha på mig. När vi bodde i Jönköping köpte jag en klänning som Henrik tyckte var så himla fin och den har jag endast använt en gång. Kanske ska passa på att ta den. Då blir iallafall han glad. Jag kan inte förstå varför han tycker just den är så himla fin för så speciell är den verkligen inte. Nästan lite tantig faktiskt... på fel sätt liksom hehe. Jaja vå får se. Som ni märker har jag beslutsångest gällande flera saker idag...

Imorn är det alltså dags om det nu blir så att jag kommer iväg och rösten håller. När jag testsjunger nu så tappar jag mest rösten så det känns ju inte direkt hoppfullt. Jag har velat gå på en idolaudition sedan det började, men har aldrig haft nån att gå med. Vilket jag ville. Så nu när jag äntligen har det och det är i Karlstad av alla ställen. Ja ni vet ju resten så som jag tjatat... Besviken och ledsen känner jag mig. Mest ledsen!! Fast också elak. Ska jag låta Tess gå sälv då? Det känns ju inte heller kul att ha på samvetet. Och va trist att ej få vara med när hon går vidare!! Som jag vet att hon gör denna gång. Det är din tur gumman, jag känner det på mig!! :)

Om ändå någon kunde ta de rätta besluten åt mig.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback