080410

Och hur gick operationen idag då?! Inte ett dugg gick den för det blev såklart ingen Herregud va fan är det för fel på detta system. Bror, Linda och Miranda va på plats klockan sju i morse och gjorde lillan redo för operation. Klockan åtta skulle narkosläkaren komma. Tio i åtta kommer de och meddelar att det kanske inte finns plats på biva så det blir eventuellt ingen operation. Halv ett får de beskedet som självklart lyder att operationen blir framflyttad till imorgon. Börjar bli väldans tjatigt detta. Och hur ska man kunna lita på att den blir imorn då? Eller dagen efter det? Nä fy sjutton för systemet på biva säger jag.

Jaha till nått roligare. Tack för er uppmuntran mina älskade vänner. Jag ska göra mitt bästa nästa lördag!! På vägen hem idag så nös jag om och om igen. Dessutom hostade jag som tusan så jag blir ju galen nu om jag skulle bli sjuk. Får inte hända!!

Jaha nu får vi besök också... Magnus och Madde ringer precis på... ska vara social då så får jag skriva mer sen...

Deeet koommmerrrrr meeera!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback